torsdag den 31. december 2020

Altid dårligt vejr

Sidste kvartal af 2020 har budt på vedvarende dårligt vejr med absurde mængder sne. Ud over sneen er vejret bare ustabilt. Pludselig forvandles sne til regn, stille vejr afløses af kraftig abrupt blæst - og tilbage igen. I skrivende stund har vi endnu en storm med særdeles hårdtslående vindstød. 2 gange har vi måtte gå ud for at stramme bådpresseningen op og lige nu er det faktisk lidt bekymrende. Men det plejer jo at holde og det gør det vel også denne gang.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Mikkel...glædelig bagjul. Nu fik jeg endelig tid til at kigge ind på din blog. Hyggeligt at følge lidt med i Maniitsoq. Håber du har det godt :)
Jeg har været tilbage i Danmark i to måneder nu, og det har været en hård tid. Min mors sygdom, som du ved. Og oveni blev min bror pludseligt syg og døde 15. december. Jeg har sagt mit job op, og fundet et nyt som ikke er i sundhedsvæsenet. Så adgangen til orlov for at rejse til Grønland og arbejde bliver ikke en mulighed i fremtiden desværre. Men så er der jo ferierne ;)
Jeg håber, du og familien har det godt i det nye hus...på trods af den megen sne.
Hilsen Rose