mandag den 4. august 2008

Ryge i bedene (VIII)

I dag høstede jeg så de første frugter af mine tomatavlsanstrengelser - hele 3 skønne og fuldmodne tomater fik jeg plukket!
Håber ikke det kommer som et chok, men jeg skylder at fortælle at jeg grundet vækstbetingelserne i min lejlighed såvel som i Grønland i almindelighed, har set mig nødsaget til løbende at give busken lidt Substral plantenæring. Hvor gerne jeg end ville det kan jeg således ikke markedsføre mine tomater som økologi - men idet jeg har tænkt mig at spise dem selv gør det måske heller ikke så meget!?!
Dagens tomattælling - 3 plukkede og 27 i vente.





2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Mikkel.

Hvor ser de lækre ud dine hjemmedyrkede ikke-økologiske tomater.
Det er lang tid siden jeg har kigget på din blog. Hvor sker der meget for dig, du har fået båd og tager på 'langfart'og har fantastiske naturoplevelser. Det er spændende som du fortæller og du har nogle flotte billeder til at krydre det med.
Det er sjovt at kunne følge lidt med i hvad der foregår for dig, der på den allernordligste del af jordkloden.

Til sidst et stort tillykke med fødselsdagen idag!!! Jeg ville gerne sende dig en buket blomster, men du må tænke dig til dem ;-)

Jeg kan ikke se du har skrevet nogen steder at du er på vej hjem?!
Betyder det så at du bliver længere tid?

Kærlig hilsen Ditte Løkken

Mikkel Ege Hübsch sagde ...

Hej Ditte! 1000 tak for fødselsdagshilsen... Jeg skriver til dig uden om det her meget snart! :-)