tirsdag den 24. november 2009

Op og ned

Arbejder stadig på at få min båd sat på land, men eftersom den ene arbejdsdag tager den anden (og jeg egentlig kun har fri hver anden weekend - hvor lastbilerne ikke kører) bliver det desværre ikke til så meget. Efter længere tids udsættelse var jeg i dag nødt til at få ryddet sne (den skulle jo nødigt synke). Mentalt er dette ikke bare lige. Det kræver passage af en lang andre både af varierende størrelse og derfor en del kravlen op og ned under halvhasarderede forhold (måtte flytte båden til et dårligt sted i begyndelsen af november, da bådbroen pludselig var taget op - heldigvis var der en flink fanger som sejlede mig derud). Sneen på bådene er som flydende sæbe og så er der en 4-5 meter høj kaj, som for det første har en ret ubehagelig lodret trappe, men også kræver at man svinger sig med et tov a la Tarzan fra en fiskekutter (ikke så sjovt skulle jeg hilse at sige). Selve snerydningen gik dog nemt - minus 10 grader er lidt koldt om fingrene, til gengæld er sneen løs og let...









Ingen kommentarer: