søndag den 16. december 2007

Dumme danskere i fjeldet 2

Første del af dette indlæg kan læses på Michaels udmærkede blog - klik her. Men af uvisse årsager formår Michael ikke helt at fremstille hele sandheden om vores fjeldtur i snesko lørdag - i hvert fald kunne man gennem hans indlæg forledes til at tro at jeg var den som lå mest ned, men sådan husker jeg det nu ikke helt. Her kommer derfor en stribe billeder, som er lidt mere tro mod de faktiske begivenheder. Flemming, skal det siges, var overordnet god til at blive stående benene, men samtidig også dygtig til at falde uden for kamerarækkevidde.
Det første billede er en animeret gif af Michael på glatis, og der skal derfor klikkes på billedet for at få hele oplevelsen med. Herefter taler billederne vist for sig selv, bortset fra at jeg lige vil knytte en kommentar til billedet hvor Michael klamrer sig til klippevæggen, og billedet hvor Flemming redder Michael op fra afgrunden, samt det efterfølgende billede hvor Michael stærkt medtaget og afkræftet kæmper sig det sidste stykke op i sikkerheden. Flot!























1 kommentar:

Flemming sagde ...

Fede billeder du har fået taget :-)
Jeg kan se, at du har været hurtig til at fange Michael med snuden i sneen et par gange.
Det er vist heldigt, at jeg kun skvatter uden for kameraets rækkevidde ;-)