søndag den 9. december 2007

Julestjerner

Så rundede mit kamera 4000 billeder, så godt som alle fra Grønland. Desværre har jeg endnu ikke haft tålmodighed til at blive en habil mørkefotograf (hvilket er en af grundene til at jeg ikke får lagt så mange billeder her på bloggen for tiden), men dette blev da nogenlunde. Bemærk alle lysene i vinduerne – det er elektriske julestjerner som enhver grønlænder med respekt for sig selv har hængende i vinduet, også gerne i mere sofistikerede udgaver med blink a la Rådhuspladsen om natten. Det ser ganske hyggeligt ud, men desværre er jeg i den forbindelse outsider, idet jeg af pålidelig kilde er blevet informeret om at alle julestjerner i byen er revet væk - dette faktisk før jeg overhovedet havde overvejet at købe en!?

1 kommentar:

Thore Bjørnvig sagde ...

du tager sgu nogle gode billeder mikkel! jeg kan desværre ikke - med min nye mac! - lægge billeder ud på blog; det må være noget med systemet...men du kan følge lidt med i hvad der sker - uden billeder - på daysinalife.smartlog.dk