søndag den 2. august 2009

Jakob Olsen

Dette til minde om Johannes storebror Jakob, som forvandt fra sin båd ved Aappilattoq for 19 dage siden. Han blev 47 år gammel. Ordene her er skrevet af Johanne for et par dage siden - hun blev vist ikke helt færdig, men her er de alligevel. "Dette er et billede af min yngste storebror som blev meldt savnet den 14. juli. Da vennerne syntes han var længe om at komme hjem startede de med at sejle rundt for at lede efter ham - det eneste de fandt var hans båd, desværre. Men jeg håber stadig at man en dag finder hans krop fordi man hele tiden går og tænker over hvor han kan være havnet. Jeg selv har det som om noget meget vigtigt er taget fra mig. Vi var meget tæt knyttede til hinanden som børn".

1 kommentar:

Dorte Vangsø Simonsen sagde ...

Kære Mikkel.
Det gør mig ondt at høre om Johannes bror Jakob.
Livet her er så barsk på mange måder og mange liv tages på den bekostning.
Vil du overbringe min kondolence til Johanne?
KH Dorte.