fredag den 16. november 2007

Fredag

Så står den på 3 dages længe ventet og forlænget weekend!!! For få minutter siden fløj en stor rovfugl forbi mit vindue - måske 10 meter fra hvor jeg sidder og skriver dette. Jeg er ret sikker på at det var en havørn, men jeg er ikke ligefrem fuglekyndig! Desværre rundede den pynten nogle hundrede meter længere nede hurtigere end tanken om at finde mit kamera frem... I stedet er her et par billeder fra en dag i oktober, som aldrig fandt vej til disse sider!



2 kommentarer:

Flemming sagde ...

Hey Mikkel drengen, håber du får godt vejr til at nyde fridagene i.
Og jeps, det var temmelig sikkert en havørn der strøg forbi.
Jeg så en, der fløj rundt inde over byen torsdag formiddag.
Ikke sådan at tage fejl af. Den er stor som en dør...

Dorte Vangsø Simonsen sagde ...

Hej mikkel, sikket et fint billede du har af de skyer der ligne vattotte. Faktisk er det ikke særligt tit vi at ser den slag skyer her i gl., som jo ellers er ret alm. i dk.
kh Dorte