fredag den 25. januar 2008

Av!

Dagen i dag var en helt og aldeles ubehagelig og iskold snestormsdag. Var det ikke fordi jeg først nu er kommet i tanke om W. C. Fields-citatet "it ain't a fit night out for man or beast" havde jeg allerede i morges valgt at gå direkte tilbage under min varme dyne. Da jeg kom på arbejde måtte jeg fjerne en større mængde is, som havde sat sig på mit højre øre - og jeg må erkende at jeg har reddet mig min første, om end mindre, frostskade (nogle vil måske mene at jeg var advaret?)!!! Det er rødt og det gør ondt, men øret sidder stadig på sin sædvanlige plads!
De fire første billeder er taget i og omkring sygehuset. Femte billede er bybussen, som kører den forkerte vej, og det sjette er det koldeste stykke vej i verden på vej hjem - havde på dette tidspunkt dog fået hætten op så mine ører i det mindste var beskyttet, til gengæld var en større del af mit ansigt dækket af is...











1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er nogle rigtig flotte billeder der er blevet taget. Jeg kommer selv deroppe fra og alt den sne er det man husker bedst.Det sidste billede er den gamle chokolade fabrik den man ser til højrer.