tirsdag den 8. januar 2008

Hvad laver man når man har fri?

Som jeg tidligere har været inde på er noget af det flotteste i Grønland solopgange og solnedgange (eller også er det bare fordi jeg bor midt i København og ikke har lagt mærke til en solopgang de sidste 10 år). For lidt afveksling er her 1 minuts video af solopgangen fra i morges - dvs. et optageforløb som startede kl. 09.29 og sluttede kl. 10.46 fra mit stuevindue. Jeg har klippet i det og sat det op til 5 x hastighed. Desværre er kvaliteten af billederne når solen rigtigt river sig fri bag bjergene i horisonten lige så dårlige som synet er smukt og er derfor udeladt. Musikken er "Le Cheminement Du Pèlerin" af Clair Obscur og er i sig selv videoklippet værd.

3 kommentarer:

Pipsen sagde ...

Flotte billeder fra byernes by....

Pipsen sagde ...

Hmmmm jeg fik vist lige atter engang bevist mine manglende tekniske evner...jeg fik sendt en kommentar til din blog som dukkede op ud af....(det med billederne fra byernes by....?)ja jeg ved ikke hvor den kom fra,men shhhhh.... sig det ikke til nogen, jeg har allerede måtte høre lidt for mine tekniske evner fra både Tobias og Flemming idag.....
Her er hvad jeg egentlig ville have skrevet....:
Du er en haj til det her blog-værk! og så kan jeg godt lide den du har med : Pakker modtages på......

Mikkel Ege Hübsch sagde ...

Tak tak - skal nok lade være med at drille og/eller sige det til nogen... Går ud fra at du med byernes by refererer til tidligere indlæg fra Atammik!? Pakker modtages... har desværre endnu ikke givet pote :-(