lørdag den 26. januar 2008

Mærk verden (3. del af av)

Jeg mærker virkelig at jeg lever for tiden! Onsdag og torsdag stod den på mælkesyre, fredag på frostøre og i dag lavede jeg et vrid med hoften ude i fjeldet, som bare gør infamt ondt uanset hvordan jeg forsøger at placere mine ben - at min genvej hjem viste sig som en længere række besværlige omveje gjorde det ikke bedre. Det gode ved den nye skade er at øret er trådt i baggrunden, men det er vist heller ikke så slemt længere! Dagens billeder har Flemming, fjeld og masser af nyfalden sne i hovedrollerne.













1 kommentar:

Dorte Vangsø Simonsen sagde ...

"rør ved mig mig,- så jeg føler at jeg lever..." Den Grønlandske natur har hvis rørt dig på flere niveauer end det rent fysiske Mikkel.
NUAN!
Men pas nu på drenge derude i fjeldet med laviner og sprækker. Det ser ud til at I begiver Jer ud på lidt vågede steder, -måske var det en god ide at medbringe et reb?
Kh Dorte