onsdag den 29. august 2007

Thor P i tågen

Kan ikke nære mig for at kommentere Thor P, hvis idioti desværre når hele vejen herop. Først kunne vi købe hele verden - i sig selv en af de mest usympatiske udtalelser jeg har hørt i årevis. Hvis vi vitterlig er så rige burde vi forære pengene væk på stedet. Nu tjener gennemsnitssundhedshjælperen så 27.000 kr. om måneden. Det burde tale for sig selv (også selvom Danmarks Statistik vist nu får skylden). Hvis jeg var blevet sygeplejerske for pengenes skyld ville jeg straks bruge yderligere 14 måneder på social og sundhedshjælperuddannelsen. Heldigvis er dette ikke tilfældet - så jeg slipper for en ekstra tørn på skolebænken... Regeringen må jo så bare håbe, at der er flere af min slags - for ellers kan det være, at der kommer til at mangle sygeplejersker de næste 14 måneder.
Billedet er taget fra mit vindue i morges - og tanken har strejfet mig mig: er det mon Thor P, som sejler ud i tågen?

Ingen kommentarer: