søndag den 24. februar 2008

Sapaat

Har absolut intet på hjerte i dag! Dagens udsigt var som altid flot ligesom havørnen lige lagde vejen forbi - og samtidig har jeg hyggeligt besøg af Pias kat Misja!
Fik det egentlig ikke tænkt helt igennem, men bestemte mig i fredags endegyldigt for at forlænge min kontrakt heroppe - dvs. at blive fastansat! Denne beslutning indebærer jo så, at jeg pludselig ikke har en hjemrejsedato ventende bekvemt ude i horisonten (ville have været om fem måneder for mit vedkommende), hvilket føles lidt underligt... Til gengæld skal jeg have placeret en god laaaaang ferie!!!











1 kommentar:

Dorte Vangsø Simonsen sagde ...

Jeg syntes det er rigtigt dejligt at du har besluttet dig for at forlænge til en fastansættelse. Da jeg i sin tid blev fastansat fik det en stor betydning for min væren her. Først da var jeg egentlig tilstede, i stedet for hle tide at skulle tænke på nu er der så og så lang tid tilbage. Denne tankegang gav en form for stress idet jeg hele tide syntes der var så meget jeg skulle nå. Jeg håber for dig Mikkel at det også vil smitte positivt af.
Nu vil jeg vende mit blik mod rejseholdet og nyde de sidste timer af weekenden.
vi ses
kh Dorte