lørdag den 9. februar 2008

Tre flotte fyre

På trods af næsten vindstille var dagen i dag endnu en gang helt ubeskrivelig kold - hvilket et par af de efterfølgende billeder vist fanger meget godt, andre ikke. Jeg havde i nat en smule problemer med at sove på højre side pga nogle forfrysningslignende skavanker med mit øre og var i dag derfor pakket rigeligt og godt ind hovedregionsmæssigt - til gengæld var mit tøjvalg nedadtil ikke helt så adækvat, hvilket jeg da også kom til at lide en del under. De tre personer som overskriften hentyder til er Flemming (som skjuler sin næseforfrysning), Michael og undertegnede. Har på fornemmelsen at de to førnævnte også kunne finde på at diske op med et par gode portrætter...















3 kommentarer:

Michael sagde ...

Hej Mikkeli
Jeg tror der er noget galt med dit camera. Jeg indrømmer gerne at jeg til tider ikke er særlig fotogen, men så bøvet ser jeg fandeme ikke ud i virkeligheden.
Fine billeder ellers.

Mikkel Ege Hübsch sagde ...

Joh, du har ret... Du ser sådan lidt overveltilfreds ud, eller euforiseret (pupillerne er vist også helt væk, ellers er de i hvert fald knappenålsagtige)! Gad vide om ekstrem kulde i ekstreme mængder kan have den slags virkning på visse mennesker!?

Pipsen sagde ...

Det ser s.. koldt ud....Jeg tror Mikaels forslag om at holde bollemik, havde været sundere.....
Men superflot kan det også være, når det er så koldt....