torsdag den 10. juli 2008

Vedligeholdelse

Så er båden tømt for 100-vis af liter regnvand og benzintanken fyldt til sidste dråbe! Nu venter jeg bare på det gode vejr så jeg kan få futtet hele vejen rundt om Maniitsoq-øen, som er mit næste sejlprojekt. I dag var endnu en møgdag vejrmæssigt (håber ikke efteråret er kommet for tidligt), men det så nu ganske tilforladeligt ud nede i havnen, da jeg tjekkede skuden efter arbejde. Så, da jeg alligevel tøffede over efter benzin, tænkte jeg at jeg lige så godt lige kunne tage en tur uden for havnen også. Dette viste sig dog efter få sekunder som en fejlantagelse, idet bølgerne lige var så langhårede, at jeg ikke brød mig om det. I sikkerhed kom jeg selvfølgelig og billederne af Maniitsoq her er således taget i havnens sikre og stille ro.



Ingen kommentarer: